تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

دلم را که مرور می کنم ...

دلم را که مرور میکنم
  
تمام آن از آن توست
 
فقط نقطه ای از آن خودم.......
 
روی آن نقطه هم
  
میخ میکوبم
.
 
و قاب عکس تو را می اویزم ..
 


نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت11:20---29 مرداد 1391
افرین خیلی خوب بود
پاسخ:mamnun aziz .


محمد
ساعت13:39---28 مرداد 1391
سلام زهرا خانم گل ممنون که بهم سرزدی .من می خوام اسم شما در لینک وبلاگم باشه لطفا بفرمایید شمارو با چه اسمی لینک کنم اگه شما هم مارو قابل بدونید با اسم آی تی مارو لینک کنید.اینم آدر س آول وبلاگمهkaktoosf.blogfa.com
پاسخ:salam azizam khahesh mikunam , bashe hatman linket mikunam bad behet khabar midam mer300000 azat .


بهروز
ساعت13:02---28 مرداد 1391
سلام این جمله خیلی درمن اٍثرکرد دستت دردنکنه موفق باشی
پاسخ:elahiiiiii chi keshide on delet , movafagh bashi azizz.


پسر تنها
ساعت20:26---27 مرداد 1391
واقعا این جملت خیلی عالی و 20 ولی ای کاش طرف مقابل هم این رو درک میکرد و باور داشت
پاسخ:ey kash ra dar dareye kash ha kashtam kashki sabz shod , age dark dasht bazam 1moshkele dg vojod dasht in ghanone zendegiye azizam .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:دست نوشته های من, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM